nl

my.record – Een handige manier van documentatie selecteren, opslaan en delen

Met my.record kunt u informatie op onze website verzamelen, bundelen, delen, opslaan als een ZIP-bestand, om zetten naar één PDF, printen, etc.

Dit kan gemakkelijk door te klikken op ‘Selecteren’ onder de gewenste Documenten, Referenties en / of Nieuwsartikelen. Deze worden dan automatisch toegevoegd aan uw my.record-lijst op deze pagina. U ziet in het menu (bovenaan elke pagina) een blauw rondje verschijnen met het aantal geselecteerde documenten.

Nadat u alle nodige documentatie hebt geselecteerd, kunt u:

  • Uw selectie een eigen naam geven of hernoemen (Klik op de rechterdriehoek en vervolgens op ‘Hernoemen’).
  • Uw selectie als een geheel downloaden in de vorm van een ZIP-bestand (Klik op de rechterdriehoek en vervolgens ‘Download als ZIP-bestand’).
  • Uw selectie per mail versturen in de vorm van één link die 1 maand geldig is (Klik op het tandwielt-icoontje en vervolgens op ‘Delen’).
  • Een link genereren waarmee uw selectie gedeeld kan worden (Klik op de rechterdriehoek en vervolgens op ‘Delen’ en daarna op ‘Link activeren’. Kopieer vervolgens de link en deel deze op een manier naar keuze).
  • Uw selectie opslaan als één pdf-document (Klik op de rechterdriehoek en vervolgens op ‘PDF Export’ of ‘Bewaar als PDF’).

Loading...