record automatische Türsysteme nl

Service & Onderhoud

Wij ambiëren een storingsvrije werking van onze toegangsoplossingen voor al onze klanten. Om dit zo goed mogelijk te verwezenlijken is regelmatige service en preventief onderhoud essentieel. 

Eigen Monteurs

Om in de lijn van onze visie te kunnen blijven opereren - en dus onze relaties de beste oplossingen en service te kunnen bieden - investeren wij voortdurend in onze mensen, diensten en producten. Wij werken altijd met onze eigen monteurs en servicemedewerkers die dag en nacht klaarstaan voor onze relaties; een service die geen enkel ander bedrijf biedt.
Wij investeren veel in onze collega’s, maar leren ook veel van hen. Een deel van onze monteurs en servicemedewerkers is al ruim 40 jaar in dienst… Dat zegt wat!

service onderhoud automatische deuren repareren storing defect nazorg

Allergrootste Service & Onderhoudsteam

In onze moderne opleidingscentra worden onze mensen opgeleid en doorlopend bijgeschoold. Hier leren zij alles over onze manier van werken, onze producten, maar ook over alle producten van derden.
Door deze duurzame bilaterale kennisoverdracht en de aantrekking van nieuwe, gedreven talenten en ervaringsdeskundigen is ons service en onderhoudsteam inmiddels uitgegroeid tot de allergrootste van de Benelux! Op dit moment bieden wij al service en onderhoud aan meer dan 150.000 deur- en poort installaties.

First Call Fix

Wist je dat ruim 80% van de telefonisch gemelde storingen al tijdens het eerste gesprek wordt opgelost? Dit komt door een combinatie van de kracht van ons eigen callcenter - die bestaat uit toegewijde en vaardige servicemedewerkers - en onze innovatieve zelfherstellende software.

First Visit Fix

Voor alle andere gevallen sturen wij onze monteurs langs. Zij hebben altijd voldoende onderdelen en het juiste gereedschap bij zich. Bovendien zijn onze monteurs uitgerust met iPads die onder andere voorzien zijn van naslagwerk van alle merken en types  van deur- en poorttechnieken. Hiermee kunnen zij dus in één bezoek de storing verhelpen!

Merkonafhankelijke Service & Onderhoud

Door de aanwezige rijkdom aan kennis en ervaring vanuit onze mensen, onze branche en zeker ook de ervaringen van onze relaties; kunnen wij effectief onze diensten, producten en producten van derden verbeteren. 

Wij leveren daarom ook onderdelen, service én onderhoud voor alle automaten van zowel Record en FAAC als Assa-Abloy, Tormax, Geze, Dorma, Stanley, Kone, BoonEdam, etc.

Zowel vanuit het moederbedrijf in Zwitserland, als in onze eigen testruimten, worden producten ontwikkeld, getest en gemodificeerd. Zowel de hardware als de software wordt aan strenge kwaliteits-, veiligheids- en milieueisen onderworpen. 

Resultaat

Dit alles resulteert in:

  • Esthetische en slimme producten van hoge kwaliteit, die onderhoudsarm en vrijwel vrij van storingen zijn
  • Een garantie voor optimale Service & Onderhoud voor alle toegangsautomaten ongeacht merk en techniek
  • Een garantie voor levering van reserveonderdelen ongeacht merk en techniek
  • Oprecht en eerlijk advies over normen, comfort, effectiviteit en veiligheid van de automaten

Telefoonnummer Service & Onderhoud

Wilt u direct onze collega's van Service & Onderhoud spreken?
Bel ze op het volgende telefoonnummer: